Radosna twórczość Mesi

środa, 9 grudnia 2009
Studenci naszej wspaniałej uczelni mają wiele okazji, by w różnorakich konkursach wykazać się swą bogatą i wszechstronną (bądź bardzo specyficzną) wiedzą. Są konkursy "Młody Naukowiec", są regularnie organizowane konferencje naukowe, na których można wygłaszać referaty... Jest też konkurs, który został niedawno ogłoszony na moim wydziale. Konkurs, który jest skierowany tylko do studentów psychologii i ma na celu zachęcenie ich do podejmowania działań na rzecz włączania się w naukowe życie uczelni. Jakie są zasady? Brzmią mniej-więcej tak: pokaż nam swoje bohomazy, a będzie fajnie! Generalnie chodzi o to, żeby wrzucić do skrzynki konkursowej jeden rysunek, który powstał z nudów (lub pobudzenia twórczego, które musiało znaleźć swe ujście, rzecz jasna) na jakimś z wykładów na psychologii. No i pomyślałam, że w końcu nadarzył się (na V roku!) konkurs, w którym chyba odważę się wziąć udział :D Nie wiem tylko jaki rysunek wybrać. Pokazuję więc tutaj kilka, a za pomocą komentarza do posta, można zostawić swój głos :)

1. "ALE O SO CHOSI?" - czyli obrazek nr 1 (to chyba był jakiś dłuuugi wykład...:)

















2. "MIŁOŚĆ I NIENAWIŚĆ" - czyli egzystencjonalne nudy na psychologii społecznej

















3. "SERSA" - czyli jak już nie masz pomysłu, co rysować, motyw serca zawsze uniwersalny!










4. "DWA ŚLIMAKI" - ja już nie wiem o co tu chodziło, mam nadzieję, że nikt tego nie zanalizuje psychologicznie ;)











5. "WSZYSTKO MA SWÓJ POCZĄTEK" - filozowanie na potrzeby doczepienia ideologii do powstałego bezwiednie bohomaza

22 razy skomentowano / Dodaj swój komentarz

:

dziabusia pisze...

No i który bohomaz wrzuciłaś do tajemnej skrzynki? Widzę, że mojego faworyta umieściłaś na pierwszym miejscu...

Melania Nowotnik pisze...

Dziabuśko - żadnego NIE wrzuciłam jeszcze, bo opinie chcę zebrać najpierw :) Mam czas do 18tego grudnia, więc najpierw przeprowadzam małą sondę :) I tak oto: Twój głos został oddany na obrazek nr1. Zapisano. ;)

Anonimowy pisze...

głos na serduszka! i trzymam kciuki :)

Dzium-dziurum-dzium pisze...

O, nie wiedziałam, że masz w zanadrzu takie fajne bohomazy!
Jak dla mnie nr 1 i ostatni: pierwszy co prawda bardziej dopracowany, ale ta trąba powietrzna ma lepszą kompozycję, a po multiplikacji ciekawy wzór mógłby powstać - że tak bardziej fachowo pojadę ;)

Unknown pisze...

Numer 2 !
Taki inny :D

kasio pisze...

a mnie podobają się te serduszka ... są takie słodkie :) a potem stawiam na na rys. 2-gi - ma w sobie tą egzystencjonalną prawdę
Mesio masz talent!:*

Justyna pisze...

mój głos: nr 1

i mam jeszcze jeden głos od koleżanki: nr 5

Anonimowy pisze...

Dwójeczka i piąteczka najlepsze:))
Ciekawe pomysły masz w głowie! :)

Justii...:))) pisze...

mi sie podoba milosc i nienawisc...:p

Siedukowa pisze...

miłość i nienawiść najlepsza. Fajna kreska w miłości ale lepsze odcienie w nienawiści ...

Kamiliana :) pisze...

A mnie to jednak najbardziej podoba się ten pierwszy:)Chyba na jakimś długim wykładzie go tworzyłaś...

B... pisze...

Skoro brać udział w konkursie to po to by wygrać, a rachunek prawdopodobieństwa mówi że im więcej bohomzów zgłosisz, tym większa szansa na bezcenną nagrodę (co dają ??). Ponieważ każdy z rys jest dziełem samym w sobie wrzuć wszystkie - jest szansa że zajmiesz 3 pierwsze miejsca :)

żona B... pisze...

1,2 lub 5, z tych trzech mój faworyt to "MIŁOŚĆ I NIENAWIŚĆ" ten rysunek ma pomysł,idee i indywidualność, a to w dzisiejszej twórczości liczy się najbardziej:)

Melania Nowotnik pisze...

B... - chciałeś dobrze, acz nie wyszło :) Toż to przecie napisałam, że mogę wrzucić TYLKO jeden obrazek do skrzyneczki i dlatego potrzebuję pomocy w wyborze tego jedynego. A i w tym mi nie pomogłeś, boś żadnego nie wybrał. :D (tu brawo dla żony B i całej reszty za proste ODDANIE GŁOSU :P )

Ale podsumuję jak na razie zebraną przez 2 dni sumę głosów ( z tego bloga, z facebooka i zza światów):

nr2 (9)
nr1 (8)
nr5 (4)
nr3 (3)

Wygrywa więc "MIŁOŚĆ I NIENAWIŚĆ". Ale mamy jeszcze tydzień ;), może się coś zmieni.

DZIĘKI WSZYSTKIM, KTÓRZY JUŻ NAPISALI! :)
.
.
.
.
.
.
.

B... pisze...

Eeee a kreatywność - nie sądzę by tak zdolna i płodna osoba jak ty droga Melanko miała tylko jeden artystyczny pseudonim, fak - jak zajmiesz 3 miejsca na pudle to może być Ci trudno je obstawić, ale wówczas z pewnością z odsieczą przyjdzie rodzina i krewni ze znajomymi - wszak mamy w tym swój udział - jak byś się upierała to mój indywidualny głos na 2.....

Fan Pani Dziumdziurumdzium pisze...

Najlepiej prezentuje się ostatni. Jest dopracowany graficznie (jeżeli miałbym coś powiesić na ścianie, albo zrobić tapetę na pulpit to wybrałbym właśnie to), ale... Z konkursami jest tak, że nie zawsze wygrywa to co jest najlepsze :) Dobre wrażenie robi jedynka. Dół trochę "siada" ale gjeneralnie je git ;). Podsumowując, jedynkę wybierz Pani, jedynkę.

aaa i bym zapomniał, uwielbiam Panią dziumdziurumdziummmmmmm.

Dzium-dziurum-dzium pisze...

Uwielbiam mojego najwierniejszego Fana. Mimimimimimimimimimimi...
PS. Zmieniłam zdanie: teraz najbardziej podoba mi się nr 2 :D

Mery pisze...

Ah Mesio... Oczywiście że MIŁOŚĆ I NIENAWIŚĆ powinna się znależć na pierwszym miejscu;) bardzo mi się podoba idea tego rysunku..fakt, że dopracowany graficznie to on może nie jest.. ale i tak mój głos oddaje na ten że bohomaz :)

Anonimowy pisze...

bardzo ładne rysuneczki. swiadczą one o tym ze wykłady byly bardzo interesujące ;)

psyche pisze...

Wykłady były raczej inspirujące, a płodny umysł Melanii przetwarzył w obraz wykładane prawdy(prawdy?). Gdyby tak znaleźć klucz i odwrócić proces...

Wiktor pisze...

Podoba mi się dwójka. Wymarz podpisy, a praca będzie jeszcze ciekawsza ;)

psyche pisze...

Drogi Wiktorze, czy chcesz, żeby wymarzyła podpisy, czy też je wymazała? Bo to jednak robi różnicę :)

Prześlij komentarz

Zachęcamy do komentowania naszych wpisów! :)
Pozdrawiamy - Emensis'y :)

Ważne! W polu "komentarz jako" należy wybrać opcję "Nazwa/adres URL", a następnie w polu "Nazwa" wpisać swoje imię bądź nick. Pole "URL" można pominąć.