Dzień marzeń i planów

sobota, 2 stycznia 2010
- Majo, czy młodość jest głupia, że myśli, że zdobędzie cały świat?
Takie pytanie padło z mych ust dzisiaj w sklepie spożywczym, kiedy czekałyśmy
aż pani ekspedientka pokroi nam polędwicę sopocką na 10 plasterków.
- Nie, nie jest głupia. Odpowiedziała Maja ze stoickim spokojem i pełnym przekonaniem.
- Czyli to, że tak myśli, to nie jest jej śmieszna wada, tylko siła, prawda?
- Tak, to jest właśnie siła młodości.
Maja zawsze wie o co mi chodzi. I nie dziwi się żadnym moim pytaniom. I zawsze daje dobre odpowiedzi.

Koniec.
To był wpis z serii: krótkie. :)

13 razy skomentowano / Dodaj swój komentarz

:

dziabusia pisze...

taki krótki wpisik, że wszystkich zatkało!

przyszywana pisze...

zatkało i próbują zrozumieć głębię przeslania... yyyy ale o so chodzi???:)

Ps. Pozdrowienia od Zamleczonego!

Melania Nowotnik pisze...

Przyszywana - Twoja tożsamość jest dla mnie nie mniejszą zagadką, niż dla Ciebie mój wpisik... może się wymienimy informacjami fifty-fifty? ;D

Mery pisze...

długość wpisu świadczy chyba o zbliżającej się sesji ;)

Ściskam ze stolycy...yyy tylko że nie naszej ;)

Wierna czytelniczka pisze...

Przyznam szczerze,że musiałam przeczytać dwa razy:)
Krótki,ale dobry wpis:)!

Pozdrawiam cieplutko:)

dziabusia pisze...

a ja z niecierpliwością czekam na kolejny wpisik. A co do lapidarnych, acz niezwykle trafnych, głębokich i przemyślanych odpowiedzi Mai - potwierdzam, że Maja jest naszym autorytetem intelektualnym, tak jak Pani Dziumdziurumdzim estetycznym (w całym słowa tego znaczeniu); Fan Pani Dziumdziurumdzium dizajnersko-wojennym; Melania emocjoinalnym; Pan B. biznesowo-technicznym, a Żona Pana B. architektoniczno-sernikowo-marchewkowym. O Majstrze nie piszę, bo nie udziela się na tej stronce.

Maja pisze...

A Dziabusia jest naszym autorytetem społeczno-wszystko-kulinarno-wszystko-domowym. Bo Dziabusia wie prawie wszystko.

Dzium pisze...

O, nie czytałam tych komentarzy! Ha, nawet coś dla mnie tu skapnęło :)

Przyszywana pisze pisze...

A dla mnie cała Nowotnikowa zagroda wraz z tubylcami jest wzorem do naśladowań:) Uwielbiam czytać MajoMelowe wpisy i komentarze, uśmiałam się setnie z "Fana Pani Dziumdziurumdzium jako autorytetu dizajnersko-wojennego"...
Melanio, to że intryguje Cię moja tozszamość spodobało mi się tak bardzo,że chyba się nie ujawnię:)Wybaczysz prawda?

i jeszcze pisze...

A! dodam jeszcze droga Melanio,że powinnyście się zacząć przyzwyczajać do faktu następującego:
"Nie jesteście w stanie znać wszystkich swoich fanów osobiście":) Przychodzi w karierze taki czas:)Pozdrawiam z daleka skutego lodem.

Dzium pisze...

Nanananananaaaa, a ja wiem kto to jest "Przyszywanaaaa"... ale nie powieeem :D

Melania Nowotnik pisze...

po-wiedz! po-wiedz! :D

Ktosia pisze...

Świetny ten wpis i zaskakujący Melanio :)

Prześlij komentarz

Zachęcamy do komentowania naszych wpisów! :)
Pozdrawiamy - Emensis'y :)

Ważne! W polu "komentarz jako" należy wybrać opcję "Nazwa/adres URL", a następnie w polu "Nazwa" wpisać swoje imię bądź nick. Pole "URL" można pominąć.